    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Mon, 2 Oct 2023 07:31:54 +0200
    <uf6vff$joi$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 29 Sep 2023 18:58:43 +0200, Shrek wrote:

    > Ani nie potwierdza że się zderzył z ufo czy ptakiem. Po prosto BMW ani
    > słowa - jakby go nigdy nie było.

    No jak, skoro jednak powyzej jest.

    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    > Ale zdjęcie nie jest od policjantów a od pismaków.

    Mowisz?
    Takie publikowanie chyba zgody wymaga, a watpie aby policji sie
    chcialo. W dodatku to 2 dni po wypadku - pismaki chyba jeszcze nic nie
    opublikowały.
    I przy wypadku ich nie było - wiec czy to nie od policji?
    Albo od SP ?

    Na niektorych fotkach w SE
    https://lodz.se.pl/galeria/makabra-na-a1-troje-ludzi
    -splonelo-w-samochodzie/gg-VGW7-fNxQ-6LHg/gp-SzPY-Xj
    uN-Jbhs
    jest logo "POLSKIE DROGI ZELLO", ale na tym z jednym z BMW nie ma.
    Jest na drugim.

    > Tfu - pierdolone
    > pismaki. Nieznajo ustaleń a wenszo i kombinujo - i problemy same przez
    > nich som!

    > Ale wiedziałem że tam było BMW.

    >I wiedziałem że zapierdalało.
    >I widziałem filmik z wypadku, mimo że mnie w kraju nie było.

    Ale nie 16-go na miejscu wypadku.

    >A policja nawet nie wiedziała o BMW:P Noż kurwa jak?

    Nie wiedziała, a fotkę własnie BMW dała.
    No chyba, ze jak to Robert sugeruje - z ostrożności.
    Jak im cos zarzucą, to sie wyciagnie i "nic nie ukrywalismy".
    A moze zemsta terenowych policjantów ? :-)

    > Nie no - nic się nie da zrobić - umorzonko! Co się musi właściwie stać,
    > żeby policja była w stanie coś ustalić? Ktoś musiałby wyjebać z
    > granatnika na komendzie - a nie, wróć.

    a) musi byc opinia bieglego,
    b) jak widzisz filmy sie znalazly,
    c) i czarne skrzynki ... no wlasnie, policja jezdziła szukac wraku,
    czy nie musiała, bo BMW zabezpieczono na "policyjnym" parkingu ?

    > I to dopiero jak przenieśli śledztwo do okregówki...

    Bo dopiero wtedy ekspertyzy byly.

    > Przeanalizowali i gonią jak już się ludzie wkurwili przed wyborami. A i
    > tak na końcu okaże się że spiedolili zbieranie śladów albo co i koleś za
    > nic nie odpowie.

    Na razie jak sie domyslam, opinia jest.
    Teraz sie moze okazac, ze biegły naginał za bardzo ...

    J.