  • Data: 2023-09-29 16:12:05
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2023 o 06:44, Shrek pisze:

    > Mylisz się - już w moim volvo z 2006 jak go podepniesz do vidy widać
    > całe mnóstwo parametrów przy każdym błędzie. Zakładam że jak się
    > samochód rozsypuje to sypie błędami i da się wyciągnać wszystko łącznie
    > z kątem wychylenia kierownic, biegiem na którym był, o prędkości i
    > zadziałaniu trzyliterowych systemów nie mówiąc. Więc wiele da się
    > wyciągnąć nawet w niemal pełnoletnich autach.

    Co to ma wspólnego z "czarną skrzynką".

    > I to swoje zainteresowanie ukrywała przed światem.

    A jeśli nawet, to co?

    > Przeważnie prędkości maksymalnej nie osiąga się wcale na czerwonym polu
    > obrotomierza. Przynajmniej w tych co ja jeździłem.

    Spróbuj jechać z górki :-) Może Ci mocy brakowało. Ale ten miał dołożone.

    > Ty to chyba jednak naprawdę jesteś idiotą, skoro uważasz że firmy
    > tuningujące zajmują się jedynie zmianą skali prędkościomierza. No nie
    > wiem co ci powiedzieć...

    Napisz, co w Twojej ocenie trzeba by było zrobić, by po zmianie tarczy
    szybkościomierz pokazywał na nowej właściwą prędkość. Może wówczas
    zrozumiesz, że to nie takie proste.

    > Ma całkiem solidnie rozjebany...

    Na tych fotka tak. Ale na wcześniejszych był nieuszkodzony.

    --
    (~) Robert Tomasik