  • Data: 2023-09-29 18:21:05
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Sep 2023 17:18:12 +0200, Kviat wrote:

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    > Fragment, który Shrek zacytował, nie odnosi się do tego, co milicja
    > wiedziała na miejscu wypadku.

    Ale to ty piszesz kto zapierdalał a kto zajechal.
    Policja na drodze tego nie wie - zbiera materiał dowodowy.

    > Ale tak nie było, więc po co to piszesz?

    Wtedy moglo sie wydawać, ze tak bylo, a chyba nawet teraz nie bardzo
    wiadomo jak było.

    > Da się jeszcze bardziej tomasikować?

    A co - przepisów nie znasz?
    Masz jechac w sposób zapewniający panowanie nad pojazdem.

    > Podobno są filmy nadesłane przez wkurwionych ludzi, na którym widać kto
    > mrugał światłami i kto włączył kierunkowskaz przed zmianą pasa.

    Na tym co ja widziałem, to kierunkowskazów nie ustalisz.
    Ale moze są lepsze.

    Ale przy zmianie pasa - kto pierwszy ten lepszy.

    > Rzeczywiście, to bardzo kurwa zabawne.
    > Jakby kierowca bmw nie przyspawał się do lewego pasa z prędkością
    > 300km/h, to ci ludzie z kii by żyli.

    300km/h w Polsce istotnie bardzo naganne, ale przeciez to sie moglo
    zdarzyc przy predkosciach np 110 i 148, albo 105 i 140 ..

    Trzeba uwazać jak sie jezdzi i jak zmienia pasy.

    > Nie, nie miało. Nie ma takiego prawa, które pozwalałoby wyprzedzać z
    > prędkością 300 km/h. To po pierwsze.

    Ale przy wyprzedzaniu mozna lewym pasem. Bez wyprzedzania ...
    w zasadzie nie mozna, tylko nie wiadomo po co takie szerokie drogi
    czasem robią :-)

    > Po drugie, napierdalanie światłami nie daje komuś większego prawa do
    > poruszania się lewym pasem.
    > I po trzecie, skoro BMW wyprzedzało kogoś na środkowym pasie, to może ta
    > KIA była na tym lewym pasie z tego samego powodu.
    > I na koniec, skoro środkowy pas był wolny, a ta zła KIA jechała lewym,
    > zamiast środkowym, to co te dobre BMW robiło na lewym, skoro środkowy
    > był wolny?

    Moze kogos wyprzedzało wczesniej :-P
    Generalnie nalezy wyprzedac lewym pasem, bo potem widzisz jakie
    nieszczescia, jak zawalidroga sie zorientuje ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=CAnJta7_kes
    >
    > Od 25 sek.

    I widzisz kierunkowskazy?

    > Od kiedy zapierdalanie 300 km/h i poganianie światłami jest prawidłowe?

    poinformowanie tego na lewym, ze za wolno jedzie, uwazam za bardzo
    prawidlowe :-)

    J.