eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ? › Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • From: "Joten" <j...@j...joten>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3ussp$o3k$1@nemesis.news.tpi.pl> <e3ut7o$n2u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3v0n2$7fk$1@atlantis.news.tpi.pl> <e3vefh$30n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e40121$8do$1@inews.gazeta.pl> <e403hi$8rf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Thu, 11 May 2006 22:30:04 +0200
    Lines: 25
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 85.221.171.216
    Message-ID: <44639ec2$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1147379394 85.221.171.216 (11 May 2006 22:29:54 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: 213.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:386851
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e403hi$8rf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A teraz napij sie wody. Może Ci przejdzie

    Nie spodziewalem sie po Tobie Hanno, znajac Cie z innych grup, takiego -
    raczysz wybaczyc - "betonu".
    Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta, ze
    moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie z
    obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?

    Obowiazku nie ma, ale takie zachowanie jest w dobrym tonie i sprzyja
    budowaniu wiezi z Klientem - "Nie jestem tylko po to, zeby dac im zarobic,
    interesuje ich tez to ile i za co zaplace. To milo z ich strony, ze zalezy
    mi na tym, zebym byl zadowolony, a nie tylko zebym zostawil u nich pieniadze
    i sie chrzanil". Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne
    traktowanie Klienta nie spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej
    firmy i korzystal z jej uslug? Ze bedzie bardziej zadowolony wydajac kolejne
    pieniadze na podroz, majac swiadomosc, ze ktos sie interesuje nim samym, a
    nie tylko zawartoscia jego portfela?

    --
    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1