  • Data: 2006-05-11 21:12:51
    Temat: Re: Czy kasjerka dopu?ci3a sie oszustwa ?
    Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1147381289.4284.43.camel@neptune.sakowski.pl...

    > No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje
    > najlepsze usługi

    Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym
    miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze -
    zacytuj.
    Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym
    uslugodawca w swojej branzy. Tak jak jeszcze niedawno byla Telekomunikacja
    Polska, i tak jak jest Poczta Polska. Ta tez rznie niezla kase na klientach,
    a przesylki traktuje jak 10kg worki z ziemniakami rzucajac nimi na prawo i
    lewo (nawet jak oklejone jest gdzie sie da nalepkami "Ostroznie, szklo",
    "Kruche", "Delikatne", "Nie rzucac" itd.) - i pomimo zabezpieczania
    przesylek nierzadko dochodza one w stanie zgola odmiennym niz ten, w ktorym
    byly wyslane. A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede
    przeciez bral, nie mowiac juz o wyslaniu listu.

    Konkurencja potrafi zdzialac cuda, niestety w sektorze kolejowym jak i w
    pocztowym jak na razie konkurencji brak, wiec i realizacja uslug i stosunek
    do Klienta tez wygladaja tak, jak wygladaja...

    --
    J.