  • Data: 2006-05-11 21:22:38
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości
    news:44639ec2$1@news.home.net.pl...

    > Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta,

    Jasne, i od tego jest wlasnie takie okienko o nazwie "informacja". O
    telefonach informacyjnych PKP czy informacji on-line nie wspomnę. Nie kasy.

    > moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie
    > z obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?

    Jak czesto zdarza Ci się jeżdzić pociągami? Ja przez cała ciąże i potem z
    maluchem ponad rok jeżdzilam regularnie 2x w tygodniu. Za kazdym razem
    stalam w kolejce do kasy liczącej co najmniej 5-6 osob - a mówimy o dworcach
    w Katowicach i Krakowie więc z duża ilością otwartych kas. Gdyby pani
    kasjerka każdemu klientowi robiła wykład na temat mozliwosci połaczeń to
    chyba bym wyszła z kolejki i natłukła pasażerowi, który nie potrafi
    skorzystać z okienka z napisem "informacja"

    >Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne traktowanie Klienta nie
    >spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej firmy i korzystal z
    >jej uslug?

    Szczerze? Nie sądze aby miało to jakiś realny zwiazek z taką instytucją jak
    PKP. Indywidualne traktowanie kogoś kto raz do roku jedzie pociągiem? Jak
    mówilam, bylam stalym klientem regularnym PKP przez ponad 2 lata i skoro ja
    nie siliłam se zapamietac twarzy pan z kas czy konduktorów, to nie sądze,
    zeby oni widząc tysiące twarzy dziennie mnie rozpoznawali - no chyba ze po
    wózku niemowlaka:-)) A korzystac z PKP nie korzystalam dlatego, ze mnie
    całowali w mój hrabiowski tyłek za kazdym razem gdy mnie widzieli, ale
    dlatego, ze byli szybką tania alternatywą dojazdowa:-))

    HaNkA