eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Data: 2006-05-11 20:30:04
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e403hi$8rf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A teraz napij sie wody. Może Ci przejdzie

    Nie spodziewalem sie po Tobie Hanno, znajac Cie z innych grup, takiego -
    raczysz wybaczyc - "betonu".
    Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta, ze
    moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie z
    obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?

    Obowiazku nie ma, ale takie zachowanie jest w dobrym tonie i sprzyja
    budowaniu wiezi z Klientem - "Nie jestem tylko po to, zeby dac im zarobic,
    interesuje ich tez to ile i za co zaplace. To milo z ich strony, ze zalezy
    mi na tym, zebym byl zadowolony, a nie tylko zebym zostawil u nich pieniadze
    i sie chrzanil". Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne
    traktowanie Klienta nie spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej
    firmy i korzystal z jej uslug? Ze bedzie bardziej zadowolony wydajac kolejne
    pieniadze na podroz, majac swiadomosc, ze ktos sie interesuje nim samym, a
    nie tylko zawartoscia jego portfela?

    --
    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1