  • Data: 2006-05-11 21:06:33
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1147381116.4284.40.camel@neptune.sakowski.pl...

    > Ja kupowałem już bilety w Polsce i
    > poza i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby ktoś użył sformułowania "Pan
    > poczeka, jeszcze nie skończyłam. Paragraf siedemnasty, ustęp pierwszy.
    > Podróżny...".

    Kpisz czy o droge pytasz?
    Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji, w takiej formie w jakiej znajduje
    sie on w Kancelarii Notarialnej, tylko o zwrocenie uwagi Klientowi w formie
    "Chce Pan dotrzec z miejsca X do Y. Obecnie trwajaca Promocja umozliwia
    kupno biletow o 10% taniej przy spelnieniu takich a takich warunkow - moze
    zechcialby Pan z niej skorzystac?".

    Z tego typu propozycjami spotykalem sie zarowno zagranica, jak i w Polsce -
    w przypadku korzystania z uslug oferowanych przez firmy *m a j a c e*
    konkurencje...
    Niestety w przypadku PKP takiej sytuacji nie ma, wiec wszelkie rozwazania
    tego typu maja wymiar czysto teoretyczny - dopoki nie bedzie nad tym
    molochem wisial miecz w postaci pokaznych rozmiarow konkurenta, bedzie on
    rznal z ludzi tyle pieniedzy ile sie da, a oni - nawet majac mocne poczucie
    niesmaku - placic beda. Bo wyjscia innego nie ma.

    --
    J.