    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jestem nie karany ?
    Date: Tue, 02 Aug 2005 14:36:51 +0200

    Herbi napisał(a):
    > Natomiast sprawą drugorzędną jest, jaka w tym zaświadczeniu będzie za treść
    > (czy jest karany, czy tez nie jest karany).
    > W każdym bądż razie - dla potrzeb złożenia dokumentów w firmie której szuka
    > zatrudnienia musi dostarczyć *zaświadczenie* o niekaralności a nie
    > spekulacje na ten temat.
    Ale pytajacy chcial pewnie wiedziec czy jest sens wystepowac o takie
    zaswiadczenie. Jesli w swietle prawa bedzie tam informacja o karalnosci
    to pewnie niewystapi.
    > Pytał co będzie w zaświadczeniu - a to wie sędzia, który będzie wystawiał
    > takie zaświadczenie.
    > Skoro chciał wiedzieć *czego może się spodziewać* - powinien zadać w innej
    > formie pytanie.
    Bierzesz go za kretyna? Dla mnie naturalne bylo ze chcial wiedziec czego
    sie moze spodziewac. Jesli sie nie rozumie pytania to sie nie odpowiada
    wcale lub sie udziela bardziej stonowanej odpowiedzi. A ego mozna
    podbudowac gdzies indziej, niekoniecznie na newsach.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl