  • Data: 2005-08-02 16:49:10
    Temat: Re: Czy jestem nie karany ?
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Bogus1983 _ napisał(a):
    > Ile mamdatu dostaje sie za umyślne rozbicie szyby na przystanku i czy jest to
    > wykroczenei czy przestępstwo?

    Jeśli szkoda jest wyższa niż 250 zł (a pewnie jest) - przestępstwo, od 3
    mies. do 5 lat pozbawienia wolności, ewentualnie grzywna (od 100 zł do
    720.000 zł albo ograniczenie wolności (prace społeczne) - do roku.
    Szkoda nie przekracza 250 zł - wykroczenie, areszt od 5 do 30 dni,
    ograniczenie wolności do miesiąca albo grzywna od 20 zł do 5000 zł
    mandatu za to chyba nikt nie wystawi...
    Tyle mówią przepisy ;) w praktyce kary bliżej dolnych granic.

    KG