  • Data: 2003-07-02 13:15:38
    Temat: Re: Czy jest sens walczyć ze spamem?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Szałęga chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Tak... Zgadza się... Spam jest przestępstwem. Przetwarzanie i przechowywanie
    > moich danych osobowych wbrew mojej woli tym bardziej.
    > Chodziło mi raczej o jakąś poradę, bo jeśli pójdę na policję i powiem "Firma
    > XXX wysyła mi spam. Aresztujcie ich." to raczej nikt tego nie waźmie na
    > poważnie.

    to zamiast strzępić język napisz pismo:

    Zawiadamiam o popełnieniu wykroczenia z art. 24 ustawy
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    i wnoszę o wszczęcie postępowania w tej sprawie.

    Uzasadnienie

    Dnia xxxx korzystałem z usług firmy xxxx (z adresem)
    Po rozwiązaniu umowy (zakończeniu korzystania z usług), które nastąpiło
    w dniu ........ złożyłem wniosek
    o zaprzestanie przesyłania na mój adres poczty elektronicznej
    informacji handlowych przez w/w firmę.

    Pomimo braku mojej zgody informacje wciąż są przesyłane

    dowód: wydruk wiadomości z konta poczty elektronicznej

    Czyn firmy xxxx wyczerpuje znamiona czynu zabronionego określone w art. 24
    w/w ustawy, w związku z czym wnoszę jak na wstępie.

    podpis

    załączniki:

    wymienione dowody

    wysyłasz poleconym i czekasz na wezwanie na przesłuchanie.

    stern

    ps. o taką poradę chodziło? :-)