  • Data: 2003-07-02 10:37:11
    Temat: Re: Czy jest sens walczyć ze spamem?
    Od: "Dawid Szałęga" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a żeby być z temacie grupy,
    > o ile mnie pamięć nie myli spam jest przestępstwem
    > (albo wykroczeniem nie pamiętam dokładnie)
    > poczytaj ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Tak... Zgadza się... Spam jest przestępstwem. Przetwarzanie i przechowywanie
    moich danych osobowych wbrew mojej woli tym bardziej.
    Chodziło mi raczej o jakąś poradę, bo jeśli pójdę na policję i powiem "Firma
    XXX wysyła mi spam. Aresztujcie ich." to raczej nikt tego nie waźmie na
    poważnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga