  • Data: 2007-05-16 09:20:12
    Temat: Re: Czy dalej placic uzgodnione "alimenty"?
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <mzale(bez spamu)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f2eh1b$jog$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Od prawie 3 lat nie mieszkam z zona i naszymi nieletnimi dziecmi
    > (zostalem wyrzucony przez zone z mieszkania). Zona sprzedala mieszkanie
    > zakupione w czasie trwania malzenstwa ale bedace jej wlasnoscia,

    Płacić. Nie dawać pieniędzy do ręki bez potwierdzenia. Najlepiej przelewem z
    odpowiednim tytułem przelewu. To poprawia Twój wizerunek przy rozprawie,
    która zazwyczaj bywa wojną na różne nieczyste chwyty.

    Sprawa podziału wspólnego majątku jest zupełnie niezależna. Czy przypadkiem,
    wciąż żona, nie wyzbywa się Waszego wspólnego majątku sprzedając mieszkanie?

    --
    Paweł