  • Data: 2007-05-16 20:17:14
    Temat: Re: Czy dalej placic uzgodnione "alimenty"?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f2eh1b$jog$1@inews.gazeta.pl Marcin <mzale(bez
    spamu)@poczta.onet.pl> pisze:

    > Od prawie 3 lat nie mieszkam z zona i naszymi nieletnimi dziecmi
    > (zostalem wyrzucony przez zone z mieszkania).
    Co to znaczy?

    > Zona sprzedala mieszkanie
    > zakupione w czasie trwania malzenstwa ale bedace jej wlasnoscia,
    Każdy ma prawo sprzedać swoją własność.

    > wykonczone od stanu surowego i wyposazone wylacznie moimi srodkami.
    Wykańczałeś i wyposażałeś z własnych środków cudze mieszkanie??
    Dziwne postępowanie.
    Masz na to chociaż dowody, czy jesteś po prostu filantropem?

    > Pomimo tego od tamtej pory regularnie placilem uzgodnione miedzy nami
    > "alimenty" na dzieci.
    Z pewnością zadbałeś o dowody łożenia na dzieci, prawda?

    > 2 miesiace temu zona oznajmila mi, ze zalozyla
    > sprawe rozwodowa i sama zaproponowala, ze zwroci mi zainwestowane
    > przeze mnie w poprzednie mieszkanie pieniadze. Teraz wszystkiego sie
    > wypiera.
    Co w tym zaskakującego?

    > Czy musze / powinienem dalej placic te "alimenty"?
    Nie chcesz łożyć na własną progeniturę?

    > Czy
    > poczekac na zasadzenie ich przez sad? Czy to, ze zaprzestane placenia
    > umownych alimentow chcac odzyskac pieniadze z mieszkania moze miec
    > negatywny wplyw na ew. wyrok sadu?
    A jaki masz dowód, że umówiłeś się z błędem twego życia na jakąś formę i
    kwotę łożenia na wspólne potomstwo?
    Nie uważam się za proroka, ale są na grupie gostki z takimi aspiracjami,
    może coś przepowiedzą.

    --
    Jotte