  • Data: 2014-05-17 21:02:44
    Temat: Re: Czy Polska to pa stwo prawa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2014 20:29, Robert Tomasik pisze:

    > Ostatnie palenie na stosie, to chyba góra XIX wiek i to raczej za czary,
    > a nie za herezję :-) Więc trudno mówić o zaniechaniu. Ale dla mnie
    > uszanowanie niewiary, to przykładowo nie zmuszanie niewierzących dzieci
    > do zbiorowego uczestniczenia w różnych uroczystościach w ramach
    > świeckiej szkoły przykładowo.

    To akurat jest przestrzeganie konstytucji i rozdziału państwa od
    kościołów. I nienaruszanie kodeksu karnego, który wyraźnie zakazuje
    zmuszania ludzi do robienia czegoś, do czego nie zobowiązuje ich prawo.

    Swoją drogą nawet to nie jest przestrzegane - biedne dzieci są od małego
    indoktrynowane głupimi bajkami w PAŃSTWOWYCH SZKOŁACH, za m.in. moje
    podatki.

    I potem dorosłym, nawet inteligentnym ludziom ciężko się oderwać od tych
    bajek i kurczowo trzymają się steku bzdur z odrażającym potworem
    przedstawionym jako "miłującego i sprawiedliwego wszechojca" w roli
    głównej. Pamiętam jak mi ciężko było się wyzwolić z tej wirtualnej Korei
    Północnej i jak kurczowo starałem się trzymać tych chorych wizji.

    A'propos podatków... Sejmowa komisja przeciwko ateizacji?