  • Data: 2009-09-07 13:49:31
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika wrote:

    > No widzisz... Sam potwierdziłeś moje słowa o wysokiej specjalizacji,
    > albo ignorancji, że o braku dobrej woli nie wspomnę, tego forum. Ups -
    > przepraszam - grupy dyskusyjnej...
    > A do której grupy Ty się zaliczasz - do tej, którzy nie wiedzą, czy do
    > tej, którym się nie chciało?
    >
    > Monika
    >
    > P.S. I dziękuję za zwrócenie uwagi. Następnym razem, kiedy będę pisała
    > na grupę, postaram się pamiętać, że mój problem może być zlekceważony.
    > Ale cóż, każdy kij ma dwa końce...

    Moniko, to jest publiczna grupa dyskusyjna. Oznacza to, że każdy może na
    nią wysłać co mu się podoba - więc każdy odpowiada na posty wedle
    swojego chcenia lub wiedzy (lub jeszcze innych kryteriów). Tym nie
    mniej, Twoje problemy opisane w Twoich postach - nie są dla większości
    piszących i czytających tę grupę tak palące jak ich własne prywatne
    problemy. Widać twoje posty nie zaciekawiły lub nie zwróciły uwagi osób
    potrafiących ci pomóc, lub też po prostu nikt (poza wspomnianym
    wcześniej Gotfrydem) tego nie potrafił.

    Dodam jeszcze, że wypominanie jak to nikt tu nie potrafi/nie chce/nie
    umie pomóc jest uważane (na grupach dyskusyjnych) za objaw chamstwa i
    braku wychowania. Odpowiadające i czytające twój post osoby poświęcają
    swój, często bardzo cenny czas, zaś po twojej stronie leży takie
    sformuowanie problemu aby chciały ci pomóc. W końcu robią to całkowicie
    za darmo - nie oczekuj więc że tą pomoc dostaniesz, lub będzie ona
    cokolwiek warta - to jest grupa w większości nie znających się bliżej
    osób, a nie instytucja powołana ku rozwiązywaniu Twych problemów.

    Adam Kłobukowski