  • Data: 2009-09-07 22:55:09
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4aa46a91@news.home.net.pl to <t...@a...xyz> pisze:

    > Ty normalny jesteś?
    Bardzo wątpliwe. To taka męska(?) odmiana Stokrotki, co to "nową ortografię"
    promuje... :)
    Niemniej w istocie termin album miał przez czas długi używany był jako
    rzeczownik rodzaju nijakiego.
    Język jest żywy, zmienia się w trakcie użytkowania. Próby jego dekretowania
    są nonsensowne.
    Przykładem takiej bezsensownej krucjaty są czasopisma z serii Komputer Świat
    (w końcu coś tam znaczace w odróżnieniu od jakiegoś tam Tristana).
    Otóż z uporem godnym lepszej sprawy ubrdali coś sobie i promują one formę
    "uruchamiamy pecet", "naprawiamy pecet", "modernizujemy pecet" itd. Bo
    uruchamiamy telewizor a nie telewizora, naprawiamy odkurzacz a nie
    odkurzacza itd.
    I co?
    I nic.
    Ludzie dalej uruchamiają i rozbudowują pecetA... :)))

    --
    Jotte