  • Data: 2008-09-09 15:39:29
    Temat: Re: Co za przestepstwo ?
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na podstawie opisu podanego w zacytowanym przez Ciebie artykule, to ja bym
    > widział dla nich zarzut z art. 268a kk. Pewnie §2, skoro tak wysoko
    > wyceniono straty. pewnie chodzi o straty z reklam, bo Nasza Klasa otrzymuje
    > tantiemy z odsłanianych banerów.

    no ale tych wywolan musialoby byc przeszlo 2 mln dziennie (wywolane skryptem)
    przeszlo, bo wywoluje sie zwykle tylko plik html bez zadnych dodatkowych
    grafik, css itp co ma miejsce w przypadku zwyklego usera.

    No i to jest przestepstwo umyslne, zastanawiawiac sie mozna nad zamiarem
    ewentualnym, ale przeciez to przedstawiciele naszej klasy twierdzili ze portal
    jest w stanie obsluzyc wszystkich polakow, a i strona nie zamulala, wiec Ci
    studenci mogli nie moc podejrzewac nawet ze obciazaja tak serwer.

    pozdrawiam
    Krzysiu