  • Data: 2008-09-09 22:30:52
    Temat: Re: Co za przestepstwo ?
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Sep 2008 16:20:15 +0200, GAL napisał(a):

    > Przeczytaj uwaznie ich regulamin. Czy jest tam gdzieś , ze oszukają mnie? Że
    > oszustwem zmuszą mnie do oglądania otwierających się aplikacji których nie
    > chcę [i nie akceptuję w takiej formie]?

    Skoro pytasz - nie ma tam nic o oszukiwaniu akurat Ciebie.

    > Jeśli natomiast oni umieszczają okienko pod
    > którym ma być niby mój znajomy, a tak faktycznie go nie ma -to jest to
    > żałosne oszustwo. I umieszczenie pod tym aplikacji która otwiera się i
    > blokuje mi totalnie komputer to już jest szmatłastwo.

    Przyznam, ze nie ogarniam. I przyznam tez, ze nie chce mi sie wierzyc w cos
    takiego. Mam konto na NK i jakos nigdy na cos takiego nie trafilem.

    > Dam Ci analogiczny
    > przykład. Masz np darmowe konto mail. oczywiście z mozliwością wysyłania
    > reklam. I admin do Ciebie pisze, że dostałeś list ale nastąpiła awaria i aby
    > go obejrzeć musisz wejść na www i uruchomić na swoim komputerze jakąś
    > upierdliwą i pamięciożerną aplikację. Otwierasz, a tam reklama z
    > wodotryskami wycieczki do Wysp Gulagula.Ani śladu listu od znajomego. Czy
    > zaakceptujesz to jako zgodny z prawem sposób reklamy?

    To jak jestesmy przy analogiach - dostajesz mailem prosbe o zalogowanie sie
    do swojego konta bankowego poprzez link w mailu aby przedluzyc jego
    waznosc. List zostal podpisany przez dyrektora banku. Wykonujesz te
    czynnosci a pozniej z konta znika 10 tys zl. Chcesz winic za to bank - ze
    jego dyrektor wysyla takie maile i czysci ludziom konta? Nie sadzisz, ze to
    moze nie dyrektor banku wyslal taka wiadomosc?

    Wiem (z grubsza) jak dziala poczta i latwo bym sie zorientowal, ze taki
    "admin" to oszust. Tym bardziej nie chce mi sie wierzyc, ze NK celowo
    rozsyla wirusy na komputery swoich uzytkownikow.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik