  • Data: 2008-09-10 06:52:37
    Temat: Re: Co za przestepstwo ?
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 268a. § 1. Kto, nie będąc do tego uprawnionym (...) utrudnia dostęp do
    > danych informatycznych albo w istotnym stopniu zakłóca lub uniemożliwia
    > automatyczne przetwarzanie, gromadzenie lub przekazywanie takich danych,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    >
    > Celowo wywaliłem kawałek artykułu, który nie dotyczy omawianej sytuacji. W
    > mojej ocenie osoba, która potrafiła skonstruować stosowny skrypt powinna
    > sobie zdawać sprawę z następstw jego działania i co najmniej godziła się na
    > to, że w konsekwencji dojdzie do zakłóceń pracy serwera. Resztę oceni sąd.

    taki skrypt z tego co mi wiadmomo dziala jak przegladarka czyli korzysta ze
    skryptow udostepnionych przez portal i łaczy sie tak jak portal pozwala
    (nazwaniem tego hackerstwem jest nieporozumieniem), a wtedy nie moze byc mowy
    o zakloceniu , w sensie destabilizacji. Po za tym jak taka osoba ma się
    domyslic - zakladajac ze mowimy o ISTOTNYM zakloceniu, bo samo zaklocenie jako
    takie nie jest karalne - wchodzac normalnie na strone w trakcie swego
    dzialania ze zakloca prace serwera skoro nie widac tego skutkow ?