  • Data: 2008-09-10 08:46:53
    Temat: Re: Co za przestepstwo ?
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Sep 2008 08:28:24 +0000, autor napisał(a):

    > Powiem do czego zmierzam. Naturalnie zapewne ze względu na znikomą
    > szkodliwość społeczną admin by nie popełnił przestępstwa,

    Gdyby prokuratura lub sąd ocenił takie działanie jako o znikomej
    szkodliwości, to nie byłoby przestępstwa. Trudno jest z góry zakładać,
    czy ta szkodliwość jest czy też jej nie ma.

    Tak, przepis dotyczy gromadzenia i przetwarzania danych, nie czytania
    korespondencji, ale mnie się wydaje -- tak bez głębszego rozważania
    niuansów -- że te rzeczy mogą mieć wiele wspólnego.

    > ALE dowod
    > zostałby uzyskany z naruszeniem przepisów, a więc na mocy niedawnego
    > orzeczenia SN powinien zostać w takim przypadku odrzucony.

    Hmm? A co to za orzeczenie SN?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl