  • Data: 2004-05-25 19:27:32
    Temat: Re: Co można zrobić (?), gdy najemca nie opłaca czynszu?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > osobi?cie powiedziałem mu, że jeżeli ta sytuacja dotknęłaby mnie osobi?cie,
    > to wszedłbym do swojego domu, pod nieobecno?ć najemcy, zmienił zamki a
    > majštek dłużnika potraktował jako swój tzn. jako rozliczenie zaległych opłat
    > (o ile co? warto?ciowego by tam było)...
    > Co Wy na to??

    A my na to, że dłużnik jak będzie cwany, to jeszcze policję wezwie, i
    starszy pan będzie oskarżony o włamanie.
    Polecam przeczytanie ustawy o ochronie praw lokatorów. Tam jest wszystko
    ładnie napisane.
    A na przyszłość: prąd, gaz, telefon itp. najemca powinien opłacać na
    swoje nazwisko, a co do niepłacenia czynszu, to takie jest prawo (jak we
    wspomnianej ustawie i trzeba je stosować.

    chester