    From: "<< Oriano >>" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi za to faktycznie grozi?
    Date: Mon, 8 Sep 2003 12:42:05 +0200

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjhlfn$1je$2@news.onet.pl...

    > No i nie mówcie w sądzie o tamtych poprzednich policjantach, po co im
    > robić nieprzyjemności?
    > - Szwejk

    *** Oni i tak sie widzieli :-))) Jak podjechal radiowoz, to tamci na
    rowerach jeszcze nie zdazyli odjechac. Dlatego ta akcja moim zdaniem byla
    bez sensu. Tym bardziej, ze tamci pierwsi powiedzieli, ze juz nas spisywali.
    Widac byl jakis konkurs rozpisany w komendzie, na to kto wiecej wpisow
    uzyska ;-) Zupelnie, jak niekiedy na forum Onetu ;-))))

    Pozdr.
    Oriano