  • Data: 2003-09-08 16:03:57
    Temat: Re: Co mi za to faktycznie grozi?
    Od: "diddo" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parę rad

    Nie dajcie się zastraszyć glinom.

    Kiedyś tfu , pluje sobie w gębe , jeździłem jako taki niby nie wiem jak to
    nazwac statysta w straży miejskiej.

    I Ci strażnicy zobaczyli ,że kolesie piją piwo pod sklepem no to juz ich
    spisywać , ale jeden koleś się zaczął stawiac ze wcale nie piją tylko
    trzymają ,
    no to go wzięli do radiowozu , a ze koles byl postawwny to nie mogli go
    władować do środka , więc wezwali gliny.
    Przyjechały gliny chyba ze trzy radiowozy. Więc jak koleś zobaczył
    policjantów to spękał i wsiadł do radiowozu.
    I teraz manewr .
    Pojechaliśmy na komisariat koleś usiadł w pokoiku .
    gadka szmatka , policjanci mówią ze kolegium ( a tam od 20 do 5000), lub 500
    mandatu od razu koles widac się przestraszył , mówi ze ma tylko 200
    no to straznikz policjantem na słówko.
    - P = Policjant S = straznik

    (P) - Wystarczy wam dwieście ??
    (S) - hmm .
    (P) - Przeciez na kolegium dostanie najwyzej 20 - 50 albo bez grzywny
    (S) - w Sumie racja
    (P) - To co 200 chyba moze byc.
    (S) - Dobra bierzemy 200
    (P) - OK

    tak to mniej więcej wyglądało

    koleś zapłacił 200 potulnie mandatu i go puscili. Gdyby poszedł na kolegium
    to prawdopodobnie by go pouczyli bo wyglądał na spoko gościa.

    pozdrawiam