  • Data: 2003-09-08 09:22:58
    Temat: Re: Co mi za to faktycznie grozi?
    Od: "<< Oriano >>" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "diddo" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bjhftl$1kb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Popełniliście zapewne wykroczenie a nie przestępstwo.
    > Kiedys wykroczenia byly rozpatrywane w kolegiach , teraz odbywa się to w
    > sądach.
    > Jezeli chodzi o pracodawcę , nie rozumiem czego się tu bać , przecież to
    > życie , nie zostaliście skazani prawomocnym wyrokiem sądu.
    > W najgorszym przypadku , mała szkodliwość czynu, grzywna , godziny
    społeczne
    > ( we wszystko wątpie ) , więc nie ma się o co martwić , no chyba ze oprócz
    > picia piwa robiliście coś więcej. Ważne ,byście dobrze rozegrali sprawę w
    > sądzie.
> [...]

    *** Wielkie dzieki za szybka odpowiedz. Ja sie za bardzo nie boje :-)
    Intryguje mnie tylko to, od czego to zalezy, ze za picie piwa w miejscach
    publicznych mozna dostac mandat lub stanac przed sadem? Co o tym decyduje?
    Bo my poza tym piwem, absolutnie nic zlego nie robilismy.Mandatu tez nie
    odmawialem, bo nawet mi go nie proponowano. Od razu byla mowa o sadzie
    grodzkim.

    Pozdr.
    oriano