  • Data: 2004-11-19 00:23:42
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ola Warszawa" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b3d.000003a2.419d3213@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > kto mi odp na pytania ?
    >
    > 1 podpisałam Weksel na 10.000zł i musze go teraz wykupić ale nie mam za
    co ?
    > Co moze z tego wyniknąć , i jeśli nie mam nic swojego zadnej nieruchomości
    > zadnego konta nic to co teraz będzie

    Nie wiem co teraz będzie w Pani przypadku, ale byli członkowie PZPR nie
    przejmowali się tak jak Pani i nie przejmują się do dzisiaj takimi sprawami.
    Jak Pani pamięta doszli do porozumienia w Magdalence z Lechem Wałęsą i nic
    nikomu nagle nie byli winni, nikt ich za nic nie rozliczał, nic im nie
    odebrano, wręcz nawet pozwolono im utworzyć rząd i znów rządzić Polską. Może
    Pani też wolno zaproponować porozumienie przy okrągłym stole i w obliczu
    otaczających nas afer w sferach rządowych i biznesowych też nic nikomu Pani
    nie będzie winna ;)

    Pozdrawiam i proszę spokojnie spać. Gdyby Pani miała jakieś problemy proszę
    napisać.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.