  • Data: 2004-11-19 09:20:47
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrncpraft.qn4.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > Zaloz sobie magistrze, G. K., magistrze wlasna grupe np.
    > alt.pl.moje.urojenia.i.fantazje.foo.bar.yadda.yadda i tam wylewaj
    > zale do swojej mlodzienczej glupoty.
    >
    > Artur

    Widzi Pani sama Pani Olu. Tak będą mnie obrażać teraz i atakować w kilku
    nastepnych postach.
    Nad polityką polskiego rządu, o której już oficjalnie negatywnie wypowiada
    się wiele osób w telewizji i prasie, mam iść "wylewać swoje żale" do
    niestniejącej grupy "alt.pl.moje.urojenia".

    Mam wprawdzie zachodni doktorat, ale tytułowanie mnie magistrem nie jest
    postrzegane przeze mnie jako ubliżanie, ponieważ mam też dyplom magisterski
    z polskiej uczelni. Jeżeli więc panie Arturze chciał mnie pan obrazić pisząc
    "magistrze, G. K., magistrze" to musi pan włożyć w to więcej wysiłku.

    Pozdrawiam Panią i tych, którzy rozumieją nasze problemy.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.