    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 17:42:21 GMT

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fa79hn$l5q$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 18:20
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p%Exi.20152$rr5.10046@newsfe1-win.ntli.net>):

    > Nie... Pozwalają jeździć każdemu idiocie, czy ma PJ czy nie ma....

    > No twierdzisz, że (cytuję): ,,zmieniasz nazwiska, adresy''.
    > Nazwiska nie zmieniłem jeszcze ani razu, choć mam chujowe i przydało by
    > się.
    > Adresy również jakoś mam stałe.

    I o czym to dowodzi?

    > (tak dla Twojej informacji: zatrudnienie to było w starym DO dawno, w
    > nowym
    > nie ma)

    A kto o tym pisze? Pisalismy o zmianach a nie o wpisach w dokumentach.

    > To fakt, nie pomyślałem, że miliony obywateli z nich korzysta... A wredny
    > Układ Onych chce ich dopaść i zapisać do bazy.
    >
    > Co więcej, dla zwykłych, nieprzestępczych osobników owa baza stanowi
    > ogromne
    > zagrożenie, bo Oni się dowiedzą gdzie mieszkasz i jak się nazywasz. I
    > pewnego dnia nocą przyjdą i załomocą i powiedzą TY! a Ty będziesz musiał
    > się przyznać... TAK TO JA!. I jeszcze powiedzą TU MIESZKASZ! a Ty nie
    > będziesz miał wyjścia, powiesz TU MIESZKAM. Przerażająca wizja.

    Glupis, Jesli podoba ci sie byc baranem oznakowanym w stadzie bo "nic nie
    zrobilem i nie ma sie czego bac" to twoja sprawa, ja tam do baranow nie chce
    byc zaliczny i mimo, iz tez niczego nie zrobilem to nie chce by mnie
    opnumerkowano obowiazkowo.

    > Poza tym, jak już ci parę osób wyjaśniało: DO jest tylko potwierdzeniem
    > tożsamości a nie Wszechpotężną Bazą. Bo w Bazie i tak figurujesz w
    > dowolnym
    > kraju z tych cywilizowanych.

    Wiec dlaczego jest OBOWIAZKOWY?
    UK jest chyba krajem cywilizowanym, tu nie ma obowiazku posiadac dokument
    tozsamosci.