  • Data: 2007-08-18 18:05:48
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 19:36
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <S6Gxi.16311$Db6.1927@newsfe3-win.ntli.net>):

    > Nik nie kazal ci wymieniac starych pieniedzy za 30zl i stanie w kolejkach
    > w urzedach. Po preostu stare banknoty wychodzilyy z urzycia po ich
    > zrealizowaniu w sklepie ect.

    No pacz pan, a ja mam jeszcze worek takich. Nie zdążyłem wydać.... I co
    teraz? Straciłem majątek. Co tam twoje 30zł... Ja mogłem mieć willę, służbę
    i limuzynę... A nie mam nic, bo nie dałem rady tak szybko w spożywczym
    chleba kupować.

    > Gowno prawda! 10% nie idzie w zwiazku z wszystko mi jedno. Ale nie 60%!
    > Zastanow sie! Za P{RL-u faktycznie do wyborow chodzilo 30% ludzi, czy tez
    > pozostalej 70-siatce bylo wszystko jedno czy nie mieli na kogo glosowac?

    Ale za PRLu kandydaci byli wyznaczani przez państwo. Natomiast teraz może
    kandydować każdy. Więc jeśli uważasz, że 60% narodu nie głosuje bo nie ma
    na kogo, to widać jest to wyjątkowo leniwe, rozlazłe 60%. W dodatku
    hasło ,,nie mam na kogo głosować'' głosi jako usprawiedliwienie niechęci do
    ruszenia dupy z kanapy i pójścia do lokalu wyborczego.

    Bo jakby faktycznie nie podobał im się obecny stan polityczny, to by go
    zmienili... Za PRL się udało, choć kosztowało to nieraz życie i zdrowie...
    teraz to kosztuje tyle co podniesienie dupy z kanapy i się nie udaje.

    > Powiedz jaki to mandat czy jak to kochaja Kczynscy mowic "wola narodu" ma
    > sens jesli zostali wybrani przez 25% z 40% ktore poszlo?

    Więc powtarzam ci kolejny raz: pozostali powiedzieli ,,co wybierzecie, nam
    pasuje''. Inaczej by się zbuntowali, przedstawili własne rozwiązanie.

    > Wszystko na tym polega by ludzi jak najdalej od urn wyborczych odciagnac,

    Tak, to racja... Jak szedłem głosować, a oni wiązali mnie sznurkiem,
    układali zasieki koło urny... Nie każdy ma siłę to przejść.

    > Nie, nieprawda, tak krzycza ci co mowia "teraz kurwa my" pozostali
    > pokazali, ze nie ma na kogo glosowac

    Jak nie ma na kogo? Na tych fajnych, mądrych... Tych popieranych przez te
    60%. Tych, co widząc iż kandydaci są niefajni, zebrali się i sami
    kandydowali.

    > Jak wyzej, po raz kolejny prosze naum sie odrozniac.

    Odróżniam, odróżniam... Tych co mają usta pełne frazesów od tych co naprawdę
    coś robią.

    Kiedyś się śpiewało:

    Ktoś inny zmienia świat za ciebie
    Nadstawia głowę, podnosi krzyk
    A ty z daleka, bo tak lepiej
    I w razie czego nie tracisz nic

    Ale teraz tego kogoś innego zabrakło... A naród się przyzwyczaił do
    wygodnego siedzenia na kanapie. I dobrze... Tylko mi nie opowiadaj, że ktoś
    coś bojkotuje... Chyba że sugestię ruszenia dupy.

    > Wiesz, patryjotyzmem sie nie najem - top po pierwsz\e,

    No tak, Kolejny Patryjota, który Walczy O Polskę ponosząc nawet ofiarę głodu
    pomiędzy śniadaniem a obiadem i pomiędzy obiadem a kolacją...

    > poza tym, patryjota
    > nie oznacza, ze sie glosowalo na Kaczynskiego. Poza tym, tez jestem
    > czlowiekiem i chce moje jedyne zycie przezyc w miare normalnych warunkach.

    No i ciesz się, że masz te warunki. Że wolność w Polsce pozwoliła ci na
    wyjazd tam, gdzie ci pasuje.

    > Brak kandydata.

    Wysuniętego z ramienia na czoło? Kandydować może każdy. Na Wodza Narodu musi
    mieć nieco lat, ale na osła granica wieku jest symboliczna. Więc proszę
    bardzo... Wyklęty powstań ludu ziemi, powstańcie których dręczy Dowód.
    Wybory za pasem, startujcie. Naprawcie Polskę. Przywieźcie UKańskie modele
    rządzenia.

    > Powuiedz dlaczego od paru lat nie mozna zmienic ordynacji
    > wyborczej by glosowac imiennie na osoby a nie na partie? Jak myslisz ile
    > znanych mord od 18 lat poszlo by na emeryture? ja ci podpowiem, 99% sejmu
    > bylo by zupelnie inne. Nigdy tego nie zrobia bo wiedza czym to grozi.

    No więc młode mordy niech się zbiorą w Partię Młodych Mord... Niech wygrają
    wybory i niech zmienią ordynację

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/