  • Data: 2007-08-19 01:38:28
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message
    news:46c78be2$1@news.home.net.pl...

    > Nie wiem ile lat masz,
    dużo.

    > ale plastikowe dowody to raczej nowy wynalazek,

    jesne technologia fałszowania raczej nie poszła do przodu w 19 wieku tylko
    raczej ostatnimi laty.

    > po 1989 r. funkcjonowały wiele lat stare i raczej znacznego obciążenia
    > budżetu państwa nie spowodowały.

    bo wszyscy już je mieli, to też nie powodowała.
    Jednorazowa wymian kilkudziesięciu milionów raczej darmowa nie jest.

    > Ale jak komuś oczy zarosły narządem na 4 litery i pozwala się doić
    > państwu, przy każdej nadarzającej się okazji, to już nie moja wina. Jest
    > to po prostu kolejna sposobność do wyciągnięcia szmalu od obywatela, a czy
    > nazywa się to opłata za wydanie, PCC, VAT, czy inny podatek dochodowy, to
    > już dla okradanego obywatela żadna różnica.
    Jasne wszystko wg ciebie jest sposobem na wyciąganie.
    jedź gdzieś do rajów podatkowych albo zaszyj się w dżungli to będziesz
    szczęsliwy.