    From: "Gregry" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi za oszustwo internetowe?
    Date: Mon, 29 Nov 2004 01:53:06 +0100

    Użytkownik "rezist.com" napisał:

    > Sprawdziles to wczesniej? Posiada jakies pokwitowanie nadania paczki?
    > Numer trackingowy lub zlecenia przesylki poleconej?
    >
    > Szkoda by bylo gdybys sie wyglupil.

    Czlowiekowi, ktory jest w takiej samej sytuacji jak ja, podal jakis nr
    nadania, ale, jak sie okazalo, wziety z sufitu. Oczywiscie podczas rozmowy
    telefonicznej zapytam go o to, ale spodziewam sie takiej samej odpowiedzi.
    Poza tym, czym tlumaczyc fakt, ze ten czlowiek jak ognia unika kontaktu? Ma
    tez cos na sumieniu na allegro, wiec sprawa jest ewidentna.

    Co do wyslania pisma do jego zony, to mysle, ze najpierw do niej zadzwonie.
    Do rodzicow tez. Jest to dosc mlody czlowiek, mysle, ze maja na niego jakis
    wplyw.

    W kazdym razie, dzieki za sugestie.

    --
    Pozdrawiam,