  • Data: 2004-11-29 00:30:25
    Temat: Re: Co grozi za oszustwo internetowe?
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał :

    > Nie ma oszustwa internetowego. To zwykłe oszustwo. Art. 286 kk.

    Dzieki. Mam jeszcze jedno pytanie. W trakcie rozmowy telefonicznej mam
    zamiar wspomniec o tym. Czy walic z grubej rury, ze grozi za to wg
    pierwszego paragrafu od 6 miesiecy do 8 lat, czy moze, wg paragrafu
    trzeciego, do 2 lat? Nie wiem oczywiscie jak wyglada orzecznictwo. Pytam
    tylko jak zrobilibyscie to Wy, ludzie obeznani z prawem.

    Swoja droga, to najdziwniejsze oszustwo, o jakim kiedykolwiek slyszalem.
    Facet podaje swoje prawdziwe dane, adres rodzicow, swoj i zony. Konto
    bankowe jest normalnie zalozone na niego. Nie moge w ogole tego zrozumiec.
    Jednoczesnie wykluczam mozliwosc, ze faktycznie wyslal paczke.

    Nie wiem, na co on liczyl, ale mam nadzieje, ze pojdzie po rozum do glowy,
    bo nieprzyjemnosci jakie moze miec chyba przekraczaja wartosc tych kilkuset
    zlotych.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz