  • Data: 2009-05-10 17:01:18
    Temat: Re: Co dalej: pieniądze za najem
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 23:21, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Ale najpierw to IMO należy uzyskać jakiekolwiek oświadczenie, że
    > *poprzednie pieniądze* przyjął!
    > Jak je złoży (przy świadku) to wypadałoby wyjaśnić, że następne
    > pieniądze dojdą po pokwitowaniu :]

    Właśnie w tym sęk, że skoro nie chce w czasie teraźniejszym pokwitować
    zapłaty, to dopiero co z wcześniejszymi opłatami... Jestem w kropce.
    Nagranie właściciela na wideo nie jest wiarygodnym dowodem?

    > Stwierdzenie że *faktycznie mieszkałeś* posyła w niebyt ów
    > papier ze stwierdzeniem umowy - bo to że sama umowa była
    > wyniknie z faktów właśnie.

    Nie rozumiem. Czyli jak dostanę umowę właściciela i ją podrę z tą
    własną to i tak może się domagać zapłaty przez samo stwierdzenie?

    Pozdrawiam.