eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 19:32:25
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > A pragnij sobie, pragnij...
    > Jaką osobę, chłopie, myślisz, że nie wiem, co piszę?
    > Pod nickiem anonima piszę, nie pod jakąś możliwą do zidentyfikowania
    > osobą, weź się przeleć po przepisach albo chociaż po archiwum, co?

    Naprawdę sądzisz, że dialog nie poinformuje policji kto jest abonentem?

    Bo nie bardzo rozumiem na czym opierasz przekonanie o swojej bezkarności.

    A nawet jeśli to albo jesteś kimś kto gardłuje za przestrzeganiem prawa
    i go przestrzega albo totalnym hipokrytą, który gardłuje i strofuje
    innych, ale sam ma je w dupie.

    zdziwiony
    Arek

    --