eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 19:37:19
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-04-2007 o 19:50:12 Arek <a...@e...net> napisał(a):
    > Zapłacił? Gdzie płacą z góry ?
    co to krotki kurs ekonomi?? - skoro jest zapotrzebowanie to jest i
    produkcja
    wyprodukowane -> kupione -> zaplacone pracownikom

    > A tam gadasz. Wyjechali bo tam żyje się łatwiej i lepiej zarabia.
    > Nie ma aż tylu absurdów - jeszcze - co u nas, takiej upierdliwości
    > urzędasów itd. itp.
    to tez

    > I co z tego? Zbankrutowali w 1988 roku.
    a co ich to obchodzi - obecne panstwo jest prawnym nastepc tamtego i ono
    musi
    wyplacac im swiadczenia

    > No ale w takim razie masz SPECYFICZNĄ pracę, prawda?
    w tym momecie nie liczac ukladaczy sklepowych i im podobnych kazda praca
    jest
    specyficzna bo wymaga doswiadczenia lub przeskolenia a tego sie nie da
    zrobic w 2 h

    > Nie sądzę.
    a ja tak

    > Ale nie muszę. Mogę zarządzać nimi i firmą z dowolnego miejsca na
    > świecie - nawet z plaży.
    ja nie mowisz to nie odzywaj sie na tej grupie

    > A ich praca - czy tego chcesz czy nie - jest konkurencją dla pracy
    > Polaków i jej utrudnianie w Polsce działa tylko na ich korzyść.
    > Dla mnie jako pracodawcy jest to oczywiste, ciekaw jestem kiedy to
    > zrozumieją pracobiorcy.
    > Oczywiście zawsze mogą jak Ty, machnąć na to ręką i wyjechać, prawda?
    jasne, przynajmniej nie bede mial doczynienia z takimi matolami

    > Wystarczy jeden - zapewnia bezpieczeństwo finansowe, zdolność płatniczą.
    ... bez komentarza

    > Ale to już zatrąca o ideologię :)
    a co uprawiasz przez ostnie 30 psotow na watku ?

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.