eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 19:39:14
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik leon napisał:
    > co to krotki kurs ekonomi?? - skoro jest zapotrzebowanie to jest i
    > produkcja
    > wyprodukowane -> kupione -> zaplacone pracownikom

    Ale zapłacone po jakimś czasie, prawda?
    Jeżeli firma opływa w kasę to wiadomo, że nie ma problemów z terminem
    wypłat, ale co jak nie opływa, a dłużnicy się spóźniają?
    Jest bezradna.

    > a co ich to obchodzi - obecne panstwo jest prawnym nastepc tamtego i ono
    > musi wyplacac im swiadczenia

    A niby dlaczego MUSI !? Gdzie tak niby zapisano???
    I dlaczego MNIE to ma obchodzić, dlaczego ja mam płacić na życie obcych
    mi emerytów !?

    > w tym momecie nie liczac ukladaczy sklepowych i im podobnych kazda praca
    > jest specyficzna bo wymaga doswiadczenia lub przeskolenia a tego sie
    > nie da zrobic w 2 h

    Chodziło mi o to, że obracasz gotówką, więc firma ją MA.

    > a ja tak

    No to się mylisz.

    > ja nie mowisz to nie odzywaj sie na tej grupie

    ???

    A Ty zdaje się pisałeś, że pracujesz poza Polską....

    > jasne, przynajmniej nie bede mial doczynienia z takimi matolami

    ????

    > a co uprawiasz przez ostnie 30 psotow na watku ?

    Praktykę.

    Arek

    --

    www.eteria.net