eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 15:58:37
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W mojej części realnego świata od łajdaków i oszustów dochodzi się
    > przewidzianych prawem roszczeń. A gdzie ty żyjesz? W jakimś osadniku?

    Ponosi Cię. Połóż się, zrelaksuj, policz do tysiąca.
    Przedsiębiorca to nie Twój wróg tylko partner im szybciej to zrozumiesz
    tym lepiej dla Ciebie i tych co Cię nieopatrznie - póki co - zatrudnią.

    > Nie ma przymusu prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli gówniany
    > byznesmenek jeden z drugim nie jest w stanie spełnić wymogów jakie prawo
    > i warunki na niego nakładają w zakresie obowiązków wobec pracowników, to
    > niech się nie bierze za prowadzenie interesu wymagającego zatrudniania
    > ludzi albo spada tam, gdzie mu będzie łatwiej.

    Jeżeli do Ciebie nie dotarło to powtórzę się - są to przepisy stworzone
    przez BIUROKRATÓW, pewnie Twojego pokroju.
    Takich co to myślą, że przepisami zaklną rzeczywistość i będzie jak oni
    chcą a nie inaczej.

    Niestety dla Ciebie i Tobie podobnych, życie kieruje się SWOIMI prawami,
    których w żaden sposób nie zmienisz.
    Oczywiście możesz zaklepać okna i drzwi dechami żeby Ci Chińczycy,
    Hindusi czy inni nie wleźli szparami, ale prędzej czy później przejadą
    po prostu po Twojej szopie buldożerem coby postawić własny hipermarket
    i skończy się życie w świecie iluzji i fantazji.

    > Albo zakładają związek zawodowy.

    Acha. I ten związek zawodowy odprawi czary mary i pieniądze na wypłaty
    pojawią się w magiczny sposób?

    > To co tu jeszcze robisz?

    Ja nie mam problemu z pracownikami.
    Każdy zakłada konto, dostaje kartę i spokojnie sobie pracuje i żyje.

    > Tak ci się tylko wydaje. Tu jest pozew do sądu. Stawić się, albo...
    > wypad do Chin lub Indii. Z biletyem w jedną stronę najlepiej.

    Ty naprawdę sądzisz, że jakiemukolwiek pracodawcy zrobisz przykrość
    takim czymś? Wywali Cię na zbity pysk i tyle, a jak się wkurzy przez
    Ciebie to wywali i resztę pracowników i rzeczywiście założy firmę w
    Indiach czy gdziekolwiek indziej nawet w USA.
    Od czasu rozwoju Internetu to już naprawdę nie jest trudna ani
    skomplikowana sprawa - wręcz przeciwnie! jest to łatwiejsze niż w Polsce
    - ani żadne koszta.

    > Sam wiem, co powinienem.

    Widocznie nie, skoro nie masz jeszcze tych "mądrości" w swoim CV.
    Czy też boisz się UCZCIWIE stawiać sprawę swojemu przyszłemu pracodawcy?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com