eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 17:21:56
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik leon napisał:
    > ci zangazowanie pracownicy jak nie dostana wyplat to sie zwolnia i
    > straty beda takie, ze wciagu tygodnia splajtuje

    Jak nie dostaną wypłat tak.
    Ale nie jak się wypłata spóźnia bo firmie brak środków.

    > i tak zrobilo kilkaset tysiecy polakow co wyjechalo za granice - tam
    > pracuje i sa szanowani.

    Osobiście byłbym za tym, żeby wyjechali wszyscy chcący pracować, a tu
    zostały same lesery im podobne.
    Nie widzę bowiem innej szansy na uratowanie Polski niż uświadomienie
    sobie przez leserów, pasożytów - rolnicy, górnicy i inni srolnicy - oraz
    emerytów itd. , że zdechną z głodu bo pojawi się pokolenie, które już
    nie godzi się na bycie ich niewolnikami.

    > ja dostaje pieniadze na reke, uczciwe peiniadze - jezeli bym ich nie
    > dostaw szef wie, ze nastepnego dnia mnie nie ma w pracy - a poniewaz
    > charakter mojej pracy to obracanie duzymi kwotami bez
    > nadzoru - to od reki nie wezmie znajdzie czlowieka,
    > ktoremu moglby to powierzyc.

    Tak? I rzeczywiście zwolniłbyś się bo szef Ci nie zapłacił w terminie?

    > owszem sa za duza kase i tez nie czekaja na swoje pieniadze

    Jak trzeba to czekają.

    > tia a ilu ich na lewo skoro masz takie poglady

    Uzbeków, Kazachów i Hindusów nie trzeba zatrudniać na lewo.
    Tam nie ma chorych przepisów.

    > ja karty kredytowej nie mam, po za tym musze zaplacic za prad, wode oraz

    To błąd.

    > gaz w terminie. jak nie zaplace tak to dostane karne odsetki.
    > Jezeli jeszcze wynajmuje mieszkanie to tez musze zaplacic w terminie.
    > bez tych pieniedzy nie bede mogl zaczac remontu w terminie - budowlancy
    > pojda gdzie indziej - ich tez terminy gonia. bez tego nie przyjedzie dawno
    > zapowiadana rodzina bo nie bedzie gdzie ich polozyc. mozna to tak ciagnac
    > wiadomo, ze kazdy ma jakis zapas gotowki ale czesto wypada po pare
    > wydatkow naraz

    I od tego się ma kartę kredytową.

    pozdrawiam
    Arek