    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawe co Wy na to - JUSTUS
    Date: Sun, 12 Sep 2004 16:20:20 +0000 (UTC)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:ci04qg$7f9$6@inews.gazeta.pl:

    > dopóki policjanci nie zorientują się, ze działania
    > tej firmy noszą znamiona przestępstwa dotąd - nie rozumiejąc
    > dokładnie o co chodzi

    Zakładamy, bo jak inaczej, że zaczynający wątek dał opis zgodny
    z prawdą i w miare pełny. Mógłbyś przytoczyć przepisy legalizujące
    kopanie i bicie skutecznie _obezwłanionego_ człowieka?
    Pytam, nie z chęci podważania, z ciekawości tylko.

    > By wykazać, że pracę policjanta trzeba oceniać poprzez pryzmat
    > zakresu jego wiedzy w chwili rozpatrywanego działania,

    Mam wrazenie, że Ty z kolei oceniasz zagadnienia z tego wątku
    przez pryzmat nieuzasadnionej nagonki na policję za zbytnią
    brutalność z jednej, i brak stanowczości z drugiej strony.
    Syndrom dmuchania na zimne, stou i nozyc itp.

    PS. Już miałem Ci napisać anegdotyczne VI,VI,VI jako JPII pewnemu
    notablowi, jednak przeważyło moje przekonanie z inwokacji do Ciebie.

    --
    pozdro
    poreba