  • Data: 2003-10-24 13:05:45
    Temat: Re: CZY TO MOŻLIWE??
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mała" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnb45h$7vi$1@news.onet.pl...

    > DZIĘKUJĘ -Jestem usatysfakcjonowana:-)

    na twoim miejscu nie cieszyl bym sie tak do konca, bo co prawda nie
    napisalas nic na ten temat, ale wyglada mi na to ze posilkujac sie tym
    wszystkim moze i odzyskasz polowe mieszkania, ale us dosoli ci kare za
    zalegly niezaplacony podatek od darowizny, czyli od kasy ktora dostalas od
    matki na to mieszkanie i na tamto poprzednie, a wtedy sie moze okazac ze
    nawet kasy ze sprzedazy tego mieszkania nie starczy na kare,

    oczywiscie sorki za zlozenie to chodzi o ciebie :) moze to tyczy sie kogos
    innego no i ze podatek nie zostal zaplacony, byc moze zostal,a ty o tym nie
    napisalas