  • Data: 2003-10-24 13:31:38
    Temat: Re: CZY TO MOŻLIWE??
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.lp> napisał w wiadomości
    news:3f99282b$0$246$4d4efb8e@news.be.uu.net...

    > "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> wrote in message

    > _Umowa_. Dotad nie bylo mowy o umowie, o ile dobrze przeczytalem, prawda
    ?

    Skoro matka dała pieniądze na mieszkanie, to była to jak najbardziej umowa
    darowizny, tyle że ustna. W tym co powyżej, nie jest napisane, że ma być
    pisemna. Jest napisane tylko w jakim wypadku nie musi byc notarialna, czyli
    nie wyklucza ustnej.

    > Oczywiscie, mozna taka umowe wystawic ze wsteczna data, ale to juz jest
    > oszustwo. Co wiecej, nie wiem czy sad to zaakceptuje, a nawet jesli, coz
    > ... maz pewnie pojdzie do US :-)
    > A wtedy ... nie wiem czy bedzie warto.

    A to już insza inszość :-) Na ten temat się nie wypowiadam bom zielony w
    nim.

    Pzdr.
    P.D.