    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5fc75825$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc78b07$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc7a2fd$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc7f348$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc833ff$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcabf83$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 05 Dec 2020 10:59:50 GMT

    > Bo trudno winić za to rząd.

    Jezeli taki pacjent dostał szybką pomoc to zgoda.
    Jeżeli jedna widzac co sie dzieje trafił do szpitala zbyt pozno albo
    czekał na karetke poł dnia, albo pol dnia jezdził karetka szukajac
    wolnego miejsca w szpitalu przez co jego stan sie pogorszył to ja juz
    nie jestem pewien czy to nie jest wina rządu.

    > Pacjenci z COVID-em nie są problemem moim zdaniem. Pozostali sa
    > problemem, bo nikt ich nie leczy.

    A skad to wiesz?
    CZyzbys dokopoał się do statystyk które by pokazywały dlaczego mamy
    taka masakryczna umieralnosc w tym roku?
    Czy po prostu "zakładasz"?

    > To jeden z wielu problemów. Jak karetkja krąży, to nie ma jej dla
    > kolejnego pacjhenta. Do zawałowca na wsparcie Straż Pozarna
    > przyjeżdża, ale choc ich wpisano do systemu, to zapomniano, ze
    > wozić nie mogą chorych, a zawału bandarzem nie uleczą raczej. Po
    > za tym nie ma wozu bojowego do pożaru. Mnie na wsparcie do
    > astmatyczki zwyżka z PSP przyjechała.

    Mi tego nie tłumacz bo to jest oczywista oczywistosc.

    > Oczywiście, że nie. Wszystko ma swoją przyczynę. Moim zdaniem po
    > prostu nie leczymy innych chorób. Bo pacjenci się boją. Bo lekarze
    > sie boją. Bo lepszy interes ma szpital na utrzymaniu łóżek dla
    > COVID, niż leczeniu.

    CZyli za tyle zgonów winisz ogolnie rzadzacych ze zorganizowali system
    tak a nie inaczej?

    > Chodzi mi o krótki okres czasu. Mam kolegę po wylewie. Akurat obok
    > byli ratownicy. Było źle, ale po roku powoli dochodzi do siebie.
    > Wiele osób na wylew umiera, bo nikt nie potrafi im szybko pomóc.

    Czyli te 50 tysiecy nadmiarowych zgonów to wiekszosc wylewy?
    Moze daj linka do tych statystyk?

    > Od krążenia karetek miejsc nie przybędzie.

    Ale jak nie bedziesz budował systemu w ten sposób ze na tysiac chorych
    ma być tysdiac miejsc tylko załozysz ze rozłozenie nie bedzie
    rownomierne w miejscu i czasie to ci wyjdzie ze tych łózek musi być
    miejscami po prostu wiecej.
    To nie jest kosmiczna matematyka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis