  • Data: 2010-10-07 11:17:50
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-10-2010 12:46, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > alkohol tez sluzy *tylko* i *wylacznie* odurzaniu sie, w wyniku jego

    Jest cała rzesza ludzi którzy piją alkohol (wino, piwo, nalewki,
    destylaty) dla smaku a nie da upojenia się do nieprzytomności.

    Może ostrożniej z tym "tylko" i "wyłącznie" bo nie każdy kto pije
    alkohol jest chlorem któremu wszystko jedno co, byle mózg wytrzepało.

    Ale jak dla kogoś alkohol to głównie jabol, który trzeba szybko
    przełknąć, żeby nie poparzył przełyku, to ja przepraszam.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813