  • Data: 2010-10-07 11:37:42
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 13:31, mi pisze:
    > Jaka selekcja? Pozbyć się socjalu a nie bohatersko walczyć z absurdami
    > przez niego generowanymi.

    Ano to chyba że tak;) Likwidacja państwowej służby zdrowia. Jestem za,
    nawet zaraz, tylko niech te sk....y oddadzą mi kasę, którą do tej pory
    wpłaciłem ( tzn. została ze mnie ściągnięta bez mojej zgody )

    > Sądzę, że obecnie skutki niemycia zębów są dla socjalu bardziej
    > kosztowne niż skutki zażywania dopalaczy.

    Sam nie wiem. Ja się gówniarz przekręci od dopalaczy to każdemu
    rodzicowi przysługuje zasiłek pogrzebowy z ZUS-u. Leczenie zębów też
    jest takie drogie. Chociaż teraz zasiłek pogrzebowy ma być mniejszy,
    może to taka strategia rządu na szeroką skalę;))

    Co było Tajfun czy Amph-i-bia? ;)