  • Data: 2010-10-07 11:14:00
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 13:01, mi pisze:
    > Normalni ludzie się interesują własnymi dzieciami zaś innym, dla
    > bezpiczeństwa dzieci, nie pozwalają się nimi interesować.

    Może masz rację, nie będę się spierał - ja po prostu pamiętam jeszcze
    normalniejszy świat. Do 5-tego roku życia mieszkałem w Pruszkowie, na
    dzielnicy nie słynącej z dobrej opinii - Żbików. Na jednej ulicy
    mieszkali gwałciciele, mordercy, złodzieje i inni wykolejeńcy. Przez ten
    czas z domu nic nie zginęło, a był otwarty, żadnemu dzieciakowi się
    krzywda nie stała. Matka idąc do sklepu po zakupy zostawiała otwarty
    dom, pieniądze na wierzchu i zawsze jakiś pijak się kręcił. Wśród takich
    wyrokowców, lumpów nigdy nie stało się nic. A byli to ludzie z
    marginesu. O jakimkolwiek molestowaniu dzieci wtedy nikt nie słyszał.
    Nie mówię, że było normalnie, ale było jakoś tak po ludzku. Teraz zostaw
    mieszkanie otwarte na moment. A żyję teraz wśród normalnych ludzi,
    normalnej dzielnicy Warszawy, wszystkie trawniczki ładnie przystrzyżone
    - a kurewstwo z ludzi aż wyłazi, aż nie potrafią tego ukryć....

    > Wśród takich którzy interesowali się dość wieloma dzićmi byli np. Stalin
    > czy Hitler. Doktor Mendele się też interesował. Oczywiście dla dobra
    > tych dzieci albo przynajmniej ludzkości.

    Masz wypaczoną psychikę - jak nie o tym pisałem.

    > Tylko pożyteczni lewaccy idioci myślący sercem a nie mózgiem wierzą w
    > brednie o dekretowaniu szczęścia.

    Nic nie było o dekretowaniu - ludzie kiedyś byli tacy sami z siebie, nic
    nie trzeba było dekretować.