  • Data: 2006-01-09 22:02:02
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dpugr8$272u$1@news.mm.pl...

    > Kompetencje to nie prawo, lecz kwalifikacje.

    A słownik na to:
    kompetentny <mający określone kompetencje,
    uprawniony do działania, do wydawania decyzji;
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    mający kwalifikacje do wypowiadania sądów, opinii, ocen;
    autorytatywny, miarodajny>

    > Ale przechodzenie w nieodpowiednich miejscach w hipermarketach JEST
    > zakazane, nie rozumiesz tego?
    > Tyle tylko, że nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego jest zakazane.

    Może nie potrafi a może nie chce. Na pewno nie musi.
    Czy zanim zatrzymasz samochód przed znakiem STOP pytasz wszystkich naokoło
    "a po co ten znak tutaj stoi?" i w razie braku odpowiedzi jedziesz dalej?

    > Żaden z
    > ochroniarzy nigdy nie powiedział "Wie pani, to trochę niegrzecznie,
    jeśli
    > przechodzi pani koło kasy" lecz "Halo, halo, tędy NIE WOLNO przechodzić.
    > Proszę się cofnąć"

    Ochrona nie jest od wychowywania fumiastych panienek tylko od pilnowania,
    żeby zachowywały sie właściwie.

    A wszystkie ustawy i rozporządzenia to tylko wymysł centralnych władz i to

    Ty zaczęłaś.