    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Date: Sat, 7 Jan 2006 12:58:06 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > czy przyszło Ci choć na moment do głowy, po co firmie organizującej
    > transport dane pokazujące ile sztuk, w jakim kierunku, o której godzinie
    > itd. trzeba przetransportować tak, by było szybko, sprawnie i wygodnie
    > (no i jak najtaniej oczywiście)?

    Niestety wiele osób jest przekonanych że zawsze wszystko wie najlepiej. A egoizm
    i warcholstwo często są przedkładane nad szacunek dla innych i myślenie w nieco
    szerszych kategoriach niż koniec własnego nosa.
    Pisząc o szacunku dla ludzi mam na myśli choćby ludzi pracujących np. w metrze, z
    których pracy i usług korzystamy albo np. tych którzy prawidłowo korzystają z
    bramek.
    Czy naprawdę do tej bramiki z opisem "wyjście" jest taki kawał drogi, że świat się
    zawali jak tam pójdziemy? Nawet jeśli jest tam jakaś kolejka.

    BTW: Ignorowanie próśb, poleceń, czy instrukcji osób odpowiadających za
    porządek w miejscach publicznych, to moim zdaniem co najmniej brak kultury.

    -> http://usenet.pomocprawna.info