  • Data: 2004-05-27 18:53:10
    Temat: Re: Brak stałego meldunku
    Od: "ape" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:c95bje$g86$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na pewno to byli prawnicy?
    > A nie wyglądali na pijanych albo naćpanych?
    >
    > Ale że nie byc gołosłowną - ustawa o ewidencji ludności i dowodach
    > osobistych. Obowiązująca.
    >
    > "Art. 4. Obowiązek meldunkowy polega na:
    > 1) zameldowaniu się w miejscu pobytu stałego lub czasowego,
    > 2) wymeldowaniu się z miejsca pobytu stałego lub czasowego,
    > 3) zameldowaniu o urodzeniu dziecka,
    > 4) zameldowaniu o zmianie stanu cywilnego,
    > 5) zameldowaniu o zgonie osoby.
    >
    > Art. 5. 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie i przebywająca stale
> [...]

    ja przez ponad 5 lat nie bylem nigdzie zameldowany, przebywajac stale w
    jednym miejscu. mieszkalem w mieszkaniu moich rodzicow, a oni nie mieli
    najmniejszej ochoty mnie tam zameldowac nawet czasowo (na moja wlasna prosbe
    :p ). jedyna niedogodnoscia bylo to, ze samochod musialem zarejestrowac na
    syna, gdyz w tym przypadku nalezy posiadac miejsce zameldowania. wystarczy
    jednak meldunek czasowy.
    przebywalem niby stale w jednym miejscu przez ponad 5 lat bez zameldowania.
    no nie bylo to tak do konca prawda, gdyz adresy zmienialem kilka razy w
    ciagu dnia, a jedynie pod jeden wracalem na noc. nie zdazylo mi sie, zebym
    tam przebywal stale przez 3 doby. popelnilem wiec wystepek czy nie? a moi
    rodzice? :-)))

    pozdro
    ape