  • Data: 2024-07-23 17:42:25
    Temat: Re: Brak kota na Helu
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://www.rp.pl/prawo-karne/art40845571-turysta-pr
    zygarnal-wystraszonego-kota-teraz-grozi-mu-proces-o-
    przywlaszczenie-mienia

    > "Turysta przygarnął wystraszonego kota. Teraz grozi mu proces o
    > przywłaszczenie mienia
    >
    > To od policji i prokuratora zależy, czy - mimo porozumienia się stron -
    > będą one wszczynać postępowanie w zakresie przywłaszczenia mienia i czy
    > pojawi się akt oskarżenia w tej sprawie.
    > [..]
    > Doszło do porozumienia. Mężczyzna zwróci właścicielce koszty dojazdu pod
    > Warszawę. Właścicielka kota złamała prawo, bo na stronie internetowej
    > Trójmiasta opublikowała zdjęcie z monitoringu: mężczyzny, jego dziecka i
> [...]

    Trochu babę rozumiem. Jak by mi mój kot zginął, dużo bym zrobił żeby go
    odnaleźć, w szczególności upublicznienie wizerunku "nowego opiekuna" -
    bezproblemowo. I w sumie, to chyba nawet dobrze zrobiła, że od razu z
    policją poszła. Poszła by sama, to by ją na drzewo spuścili bo synek już
    kotka pokochał, tym samym uprzedziła by że ktoś kotka szuka. Następnym
    razem jak by już z policją poszła to by było "Siergiej z kotem?
    Antychryst pod moim dachem?".

    PD