  • Data: 2008-04-23 15:57:37
    Temat: Re: Bony-obciazenie pracownika
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 22 kwiecień 2008 23:32
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Nie Tristan, gotówka, powyżej 380PLN z funduszu socjalnego tez jest
    > opodatkowana.

    Pojedynczo. Czyli tylko PITem. A bon, jak nawet sam zauważyłeś, podwójnie.
    Nie mam nic przeciwko podatkowaniu gotówki.

    > Tak, masz rację, SODEXHO -- jedna literka H sie zawieruszyła...
    > Jakbyś szukał sklepów honorujących w swojej okolicy to tu masz:
    > http://spp.sodexhopass.pl/nsaff/framework/aff.asp

    A to nie wiem, tej nazwy też nie słyszałem nigdy....

    > Albert, Avans, CCC, Shell, Deichmann, RTV EURO AGD, LIDL, SPOŁEM, REAL,
    > JAF, JYSK, Media Markt, BP...

    A te tak.

    > Nie zmyślaj, albo inaczej -- pokaż, że to była część wypłaty, że brutto,
    > za pracę, miała w gotówce i w bonach.

    Nie wiem częścią czego była. Jakby kwestie niuansów prawnych mnie mało
    interesują. Interesuje mnie efekt końcowy dla mnie.

    > Jako prezent.

    Za który muszę zapłacić? To ja dziękuję. Już tak raz dostałem ,,prezent'' w
    postaci kubka wartego 5zł za który musiałem zapłacić 30zł przesyłki.

    ?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu